OGŁOSZENIE - KONKURS PLASTYCZNY
- Dyrektor Ewa Zawistowska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 3794
Drodzy Uczniowie klas IV - VIII!
Zachęcamy Was do wzięcia udziału w konkursie plastycznym "WYMARZONY DZIEŃ Z TATĄ". Prace należy wykonać dowolną techniką plastyczną (np. ołówek, kredka, farby plakatowe, akwarela, tempera, pastele suche, pastele olejne, collage) na kartce papieru typu brystol, blok techniczny. Do konkursu dopuszcza się wyłącznie formy plastyczne płaskie. Prosimy, aby podpisane prace wpłynęły do dnia 29 kwietnia 2022 roku do sekretariatu szkoły przy ulicy Powstania Styczniowego 26 A.
Organizatorzy - Rada Rodziców
WYNIKI SZKOLNEGO KONKURSU WIEDZY O WODZIE
- Ewa Zalewska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 21800
W marcu z okazji Światowego Dnia Wody odbył się w naszej szkole Konkurs Wiedzy o Wodzie. Głównym jego celem było uświadomienie uczniom, że woda jest naszym największym skarbem. Każdy człowiek powinien ją chronić, szanować oraz we właściwy sposób wykorzystywać, by nie nastał nigdy taki dzień, w którym nie popłynie ona z naszego kranu.
Dzień Osób z zespołem Downa - czytaj więcej
- Rafał Popko
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 3345
21 marca w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Osób z zespołem Downa.
ZAKWITŁY ŻÓŁTE KROKUSY – SYMBOLE PAMIĘCI I NADZIEI
- Ewa Zalewska
- Kategoria: Strona główna
- Odsłony: 7166
Wraz z nadejściem kalendarzowej wiosny na skwerku przed naszą szkołą po raz kolejny zakwitły żółte krokusy. Cebulki tych roślin zostały posadzone przez przedstawicieli uczniów klas ósmych w listopadzie 2021 roku w ramach realizacji międzynarodowego Projektu „Krokus” we współpracy z Żydowskim Muzeum „Galicja” w Krakowie oraz Irlandzkim Towarzystwem Edukacji o Holocauście.
Ogłoszenie obiady
- Agata Kociakowska
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 5749
Szanowni Państwo!
Od kwietnia zmienią się zasady płatności za obiady. Będą one rozliczane w programie STOPEREK. Płatności nie będą naliczane z góry za bieżący miesiąc co oznacza, że nie wpłacają Państwo w miesiącu marcu kwoty za obiady za miesiąc kwiecień. Każdy z Państwa otrzyma mail z dostępem do panelu rodzica, w którym będą informacje dotyczące opłat za dany miesiąc. Przez to konto również będą Państwo sami zgłaszać nieobecności swoich dzieci.
Informacja zostanie wysłana na Państwa adresy e-mail w pierwszym tygodniu kwietnia. Do tej pory proszę zgłaszać telefonicznie nieobecności dziecka w danym dniu.
W razie nie otrzymania maila proszę taką informację zgłosić do sekretariatu szkoły ( proszę sprawdzić też w wiadomościach SPAM).
Dzieci uczęszczające na obiady wchodzą normalnie od 1 kwietnia.
Osoby, które chcą na stałe zrezygnować z obiadów powinny poinformować o tym fakcie sekretariat szkoły pod nr tel. 536 589 984, 530 679 836 bądź wysłać wiadomość na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30 marca do godz. 15.00.
Strona 116 z 179