Szanowni Państwo!

W dniu dzisiejszym zostały wysłane do Państwa maile z informacją o wpłacie za obiady za miesiąc maj. Bardzo proszę o sprawdzenie swoich skrzynek pocztowych. Informacja znajduje się również w panelu rodzica w programie STOPEREK. Jeżeli ktoś z Państwa nie otrzymał maila, to proszę o sprawdzenie poczty SPAM lub powiadomić o tym fakcie sekretariat szkoły - nr telefonu 530679836 lub 536589984.

W przypadku całkowitej rezygnacji dziecka z obiadów należy wypełnić oświadczenie o rezygnacji z obiadów i przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w sekretariacie szkoły. Niewpłacenie należnej kwoty nie oznacza rezygnacji z obiadów.

Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż na obiady wejdą tylko te osoby, których przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym.

W zakładce zgłaszanie nieobecności mogą Państwo zaznaczać dane dni, w których dziecko nie będzie obecne na obiadach (do godz.8.00 rano)

Wpłat za obiady należy dokonać na konto szkoły 69 1020 1332 0000 1902 0946 8622  do 13 maja do godz.15.00.


 

Szanowni Państwo!

Od kwietnia zmienią się zasady płatności za obiady. Będą one rozliczane w programie STOPEREK. Płatności nie będą naliczane z góry za bieżący miesiąc co oznacza, że nie wpłacają Państwo w miesiącu marcu kwoty za obiady za miesiąc kwiecień. Każdy z Państwa otrzyma mail z dostępem do panelu rodzica, w którym będą informacje dotyczące opłat za dany miesiąc. Przez to konto również będą Państwo sami zgłaszać nieobecności swoich dzieci. 

Informacja zostanie wysłana na Państwa adresy e-mail w pierwszym tygodniu kwietnia. Do tej pory proszę zgłaszać telefonicznie nieobecności dziecka w danym dniu.

W razie nie otrzymania maila proszę taką informację zgłosić do sekretariatu szkoły ( proszę sprawdzić też w wiadomościach SPAM).

Dzieci uczęszczające na obiady wchodzą normalnie od 1 kwietnia.

Osoby, które chcą na stałe zrezygnować z obiadów powinny poinformować o tym fakcie sekretariat szkoły pod nr tel. 536 589 984, 530 679 836 bądź wysłać wiadomość na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30 marca do godz. 15.00. 


 

Szanowni Państwo!

W dniach 28 marca 2022 roku - 8 kwietnia 2022 roku sekretariat szkolny przy ulicy Powstania Styczniowego 1 będzie nieczynny. Zapraszamy do sekretariatu przy ulicy Powstania Styczniowego 26 A.

Dyrektor szkoły


 

Szanowni Państwo! Drodzy Uczniowie!
Zapraszamy Rodziców i naszych przyszłych Uczniów na Dzień Otwarty (forma - prezentacja multimedialna) w Szkole Podstawowej imienia Henryka Sienkiewicza w Choroszczy.

 

Szanowni Państwo,

15 lutego ruszyła rekrutacja do Programu Stypendialnego Horyzonty Edukacyjnej Fundacji im. Romana Czerneckiego (Fundacji EFC) realizowanego w partnerstwie z Fundacją Rodziny Staraków.