Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. 

Temat: Pocztówka wielkanocna.

Wejdźcie na podany link i zobaczcie jak wyglądają pocztówki wielkanocne

https://www.google.pl/search?q=poczt%C3%B3wki+wielkanocne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwisu7qF-sHoAhXjxIsKHTXAASEQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1536&bih=754 

W programie Paint wykonajcie swoją pocztówkę wielkanocną. Napiszcie też życzenia (literka A) i podpiszcie się imieniem i nazwiskiem. Pracę zapiszcie w swoim folderze pod nazwą pocztówka i prześlijcie ją  na maila klasowego do świąt wielkanocnych. Za pracę otrzymacie ocenę. Wysyłając nie zapomnijcie napisać przedmiot czyli Informatyka. Jeżeli ktoś nie ma komputera niech namaluje na kartce swoją pocztówkę lub wykona ją w inny sposób, a zdjęcie  prześle na maila klasowego. Życzę Spokojnych i Zdrowych Świąt Elżbieta Leszczyńska.

Pozdrawiam, do zobaczenia w poniedziałek. Wychowawczyni Renata Rajewska

Pozdrawiam serdecznie wszystkich swoich uczniów. Renata Rajewska

Witajcie Uczniowie! Szanowni Rodzice!

 

Dzisiaj rozpoczynamy omawianie szóstego rozdziału w podręczniku pt. PLAY TIME str. 48

 

Cel lekcji:

- poznajemy wyrazy związane z zabawą na świeżym powietrzu

 

1. Zaczynamy od słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl

Kliknij na każdy obrazek i powtórz nazwę, jeśli potrzeba czynność powtórz, postaraj się zapamiętać

2. Aby poćwiczyć, wykonaj poniższe zadanie:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl

3. Czas na wykonanie zadania z podręcznika. Jest to ćwiczenie 1 str. 49. Zadanie to wykonaj w zeszycie przedmiotowym.

Otwórz zeszyt i napisz ex. 1 p. 49. popatrz na obrazki, pomyśl co mają dzieci. Następnie zapisz do zeszytu przykład 2 i 3. Podkreśl wstawione wyrazy.

Przy wykonaniu zadania skorzystaj ze słowniczka.

Zwróć uwagę, że zwrot I've got................... oznacza JA mam........

4. Teraz przechodzimy do zeszytu ćwiczeń. Należy wykonać zadanie 1 str. 48.

Dla osób, które nie mają zeszytu ćwiczeń dołączam zdjęcie tej strony (można wydrukować lub wykonać zadanie w zeszycie do języka angielskiego np. numer i nazwa).
https://drive.google.com/open?id=1eWn_du1uzjfqS2lyyfPSCNU0jU2OZXuM

5. Na koniec mam dla Was piosenkę pt. „The skateboard song”. Posłuchajcie i zastanówcie, jakie rzeczy poszukiwał bohater piosenki.

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/songs/songs_sp03?cc=pl&selLanguage=pl

 

Życzę miłej pracy!

Przypominam, że można skontaktować się ze mną przez maila klasowego. Proszę o informację na maila klasowego do poniedziałku 6 kwietnia, czy udało się wykonać wszystkie zadania.

 

Pozdrawiam

Monika Misijuk