Temat: Pocztówka wielkanocna.

Wejdźcie na podany link i zobaczcie jak wyglądają pocztówki wielkanocne

https://www.google.pl/search?q=poczt%C3%B3wki+wielkanocne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwisu7qF-sHoAhXjxIsKHTXAASEQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1536&bih=754 

W programie Paint wykonajcie swoją pocztówkę wielkanocną. Napiszcie też życzenia (literka A) i podpiszcie się imieniem i nazwiskiem. Pracę zapiszcie w swoim folderze pod nazwą pocztówka i prześlijcie ją  na maila klasowego do świąt wielkanocnych. Za pracę otrzymacie ocenę. Wysyłając nie zapomnijcie napisać przedmiot czyli Informatyka. Jeżeli ktoś nie ma komputera niech namaluje na kartce swoją pocztówkę lub wykona ją w inny sposób, a zdjęcie  prześle na maila klasowego. Życzę Spokojnych i Zdrowych Świąt Elżbieta Leszczyńska.

 

03.04.2020 r.

         Ed. matematyczna

  1. Odejmowanie liczb – jednocyfrowej od trzycyfrowej.

 

  • Podręcznik s.59

                    - zad.1,2,3,4 – ustnie

                   - w zeszycie- 6 przykładów z zad.2s.59

 

Ed.polonistyczna

 

  1. Czytanie rozdziału „O kurczaku Bossego” z książki Astrid Lindgren ”Dzieci z Bullerbyn”.
  • Podręcznik s.60

                - pyt.1,2,3,4,5,6  s. 61 ustnie

 

  • Zeszyt ćwiczeń

                - ćw.1 s.48

  • Wykonaj „Sprawdź  się” ustnie

Ed. przyrodnicza

  1. Zwierzęta hodowane w Polsce- drób.
  • Podręcznik s.62-63

              - ćw. 1,2 ustnie.

                http://www.scholaris.pl/resources/run/id/109424

 

               https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL3_ORE_V9_WIOSNA_3_3_24_11

                                        Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej pracy.

                                                                  Jolanta Lenczewska

 

 

Szanowni państwo i drodzy uczniowie.

Niektóre wiadomości od nauczyciela  mogą być w Spamie.

02.04.2020 r.

 Ed.polonistyczna

 T.Czytanie dalszej części rozdziału „Dostałam jagniątko” z książki Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn”.

  • Podręcznik s. 55

              - ćw. 1,2. – ustnie

  • Wykonaj "Sprawdź się" - ustnie
  • W zeszycie napisz opis ilustracji na s.55 odpowiadając na pytania:

                Opis ilustracji.

              - Kto i co się na niej znajduje?

              - Co oni robią?

              - Jak oni wyglądają?

              - W jakim są nastroju?

                      ( 4 zdania)

  • Zeszyt ćwiczeń- Cw. 1,2 s.46

 http://www.scholaris.pl/resources/run/id/49630

 Ed. przyrodnicza –

  1. Gromadzenie informacji o zwierzętach hodowlanych w Polsce – ssaki.
  • Podręcznik s.56-57 – ustnie
  • Zwróć uwagę na:

              -  pojęcia: ssaki roślinożerne i ssaki wszystkożerne;

              - praca hodowcy zwierząt;

              - znaczenie hodowli zwierząt dla rozwoju przemysłu( korzyści).

              - praca lekarza weterynarii;

              - poszukaj odpowiedzi na pytanie :

                 Dlaczego np. kozy mają żółty klips w uchu?( dla chętnych)

                   https://youtu.be/BQnBlzz9pvM

                    https://youtu.be/HLwZnNOk8PU ( dla chętnych)

 Ed.matematyczna

  1. Dodawanie liczb- jednocyfrowej do trzycyfrowej.
  • Podręcznik s.58

               - zad.1,2,3,4,5,6 ustnie; 7 – dla chętnych

              -  w zeszycie –zad. 2 – 6 przykładów sposobem Matematyczaka

Ed.techniczna

  1. Sylwety ptaków. Makieta gospodarstwa domowego.
  • Zeszyt ćw.- s.95

               - wytnij sylwety ptaków, pokoloruj według własnego pomysłu.

               -  zrób makietę gospodarstwa domowego wykorzystując  sylwety ssaków i ptaków.

  • Zdjęcie makiety proszę wysłać  na e-mail  klasy do – 06.04.2020 r.( poniedziałek)                                              Życzę miłej pracy.Pozdrawiam.Wychowawczyni.                                          

01.04.2020

 

Ed .polonistyczna

  1. Rozmowa na temat przeczytanego opowiadania „Dostałam jagniątko” z książki Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn”.Streszczenie.

 

  • Podręcznik   52-53

           - ćw.  1,2  s.53 – ustnie

          - ćw.3 – Streść przeczytane opowiadanie w kilku zdaniach np. rodzicom.

                    - Napisz w zeszycie w kilku zdaniach o czym jest opowiadanie „Dostałam   jagniątko”.

                   - Wykonaj „Sprawdź się” (możesz sprawdzić w słowniczku. ort.).

 

Ed. polonistyczna

  1. Dyktando .

            /  w załączniku /

  • Powtórz jeszcze raz wyrazy do dyktanda i przypomnij po jakich spółgłoskach piszemy rz.

              - Poproś rodzica o głośne przeczytanie całego dyktanda,a następnie o podyktowanie po kolei zdań.

              - Pisz po jednym zdaniu.

              - Po napisaniu całego dyktanda  sprawdź z dyktandem nauczyciela czy nie popełniłeś  błędów. Popraw.

             - Sprawdzone dyktando przez ciebie, poproś o odesłanie na e-mail klasy.

               do   03.04.2020 r.

 

         Ed. techniczna

  1. Sylwety zwierząt hodowlanych
  • Ćw.s. 91,93
  • Wytnij i pokoloruj sylwety  według własnego pomysłu.
  • Przydadzą się do stworzenia makiety gospodarstwa domowego.

                  Życzę miłej pracy.                 Jolanta Lenczewska

Witajcie Uczniowie! Szanowni Rodzice!

 

Dzisiaj rozpoczynamy omawianie piątego rozdziału w podręczniku pt. DAILY ROUTINE str. 58

 

Cel lekcji:

- poznajemy NAZWY CODZIENNYCH CZYNNOŚCI

 

1. Zaczynamy od słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl

Kliknij na każdy obrazek i powtórz nazwę, jeśli potrzeba czynność powtórz, postaraj się zapamiętać

2. Teraz otwórz proszę podręcznik na str. 59, popatrz na obrazki w ćwiczeniu 1. W zeszycie przedmiotowym zapisz nazwy tych czynności. np. 1 – get up.

Przy wykonaniu tego ćwiczenia możesz skorzystać z następującego linku. Po kliknięciu na obrazek usłyszysz nazwę tej czynności.

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl

Uwaga! Moja wskazówka – zanim zapiszesz sprawdź w słowniczku.

3. Teraz przechodzimy do zeszytu ćwiczeń. Należy wykonać zadanie 1 str. 48.

Dla osób, które nie mają zeszytu ćwiczeń dołączam zdjęcie tej strony (można wydrukować lub wykonać zadanie w zeszycie do języka angielskiego np. numer i nazwa czynności ).

https://drive.google.com/open?id=1mEdU2ZF34_jiOCktvfYVhpviQuE_gdGC

5. Na koniec piosenka. Posłuchaj, powtórz poznane słownictwo.

https://www.youtube.com/watch?v=VlkJRzAwgd0

Dla osób chętnych: Po wysłuchaniu piosenki zapamiętaj nowe czynności, których do tej pory nie poznaliśmy.

 

Życzę miłej pracy!

Przypominam, że można skontaktować się ze mną przez maila klasowego. Proszę o informację na maila klasowego do poniedziałku 6 kwietnia, czy udało się wykonać wszystkie zadania.

 

Pozdrawiam

Monika Misijuk