Witam serdecznie

W związku ze zbiżającymi się Świętami Wielkanocnymi Chciałabym abyś narysował/narysowała kartkę świąteczną w Paint.

Zobacz jak taka kartka może wyglądać:

https://www.google.pl/search?q=wielkanoc&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi0ndWfgMzoAhVqsYsKHWfvDgcQ_AUoAXoECBsQAw&biw=1264&bih=592

Narysuj własną i prześlij mi do oceny - do przyszłej środy, Pozdrawiam J Zawadzka

Proszę o przesłanie pozostałych prac jeżeli jeszcze nie zostały wysłane.

 

Na  ciepłą wiosnę czekamy z utęsknieniem.  Jak  więc poprawić sobie nastrój i co  zrobić, żeby ona przyszła? Odpowiedź jest prosta - zaprosić ją do domu w postaci własnoręcznie wykonanych prac wiosennych. Dziękuję wszystkim Rodzicom i Uczniom, którzy przysłali swoje prace. Są piękne. Myślę, że ozdobią wasze pokoje. Jestem z Was dumna!

Jolanta Zagórska

Zadania do wykonania w dniu 2 kwietnia -czwartek

Zadania na 1 kwietnia- środa

  1. Edukacja polonistyczna: temat- Zwierzęta w lekturze „Kapelusz Pani Wrony”.

Witajcie Uczniowie! Szanowni Rodzice!

 

Dzisiaj rozpoczynamy omawianie piątego rozdziału w podręczniku pt. DAILY ROUTINE str. 58

 

Cel lekcji:

- poznajemy NAZWY CODZIENNYCH CZYNNOŚCI

 

1. Zaczynamy od słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl

Kliknij na każdy obrazek i powtórz nazwę, jeśli potrzeba czynność powtórz, postaraj się zapamiętać

2. Teraz otwórz proszę podręcznik na str. 59, popatrz na obrazki w ćwiczeniu 1. W zeszycie przedmiotowym zapisz nazwy tych czynności. np. 1 – get up.

Przy wykonaniu tego ćwiczenia możesz skorzystać z następującego linku. Po kliknięciu na obrazek usłyszysz nazwę tej czynności.

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl

Uwaga! Moja wskazówka – zanim zapiszesz sprawdź w słowniczku.

3. Teraz przechodzimy do zeszytu ćwiczeń. Należy wykonać zadanie 1 str. 48.

Dla osób, które nie mają zeszytu ćwiczeń dołączam zdjęcie tej strony (można wydrukować lub wykonać zadanie w zeszycie do języka angielskiego np. numer i nazwa czynności ).

https://drive.google.com/open?id=1mEdU2ZF34_jiOCktvfYVhpviQuE_gdGC

5. Na koniec piosenka. Posłuchaj, powtórz poznane słownictwo.

https://www.youtube.com/watch?v=VlkJRzAwgd0

Dla osób chętnych: Po wysłuchaniu piosenki zapamiętaj nowe czynności, których do tej pory nie poznaliśmy.

 

Życzę miłej pracy!

Przypominam, że można skontaktować się ze mną przez maila klasowego. Proszę o informację na maila klasowego do poniedziałku 6 kwietnia, czy udało się wykonać wszystkie zadania.

 

Pozdrawiam

Monika Misijuk