Temat: Pocztówka wielkanocna.

Wejdźcie na podany link i zobaczcie jak wyglądają pocztówki wielkanocne

https://www.google.pl/search?q=poczt%C3%B3wki+wielkanocne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwisu7qF-sHoAhXjxIsKHTXAASEQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1536&bih=754 

W programie Paint wykonajcie swoją pocztówkę wielkanocną. Napiszcie też życzenia (literka A) i podpiszcie się imieniem i nazwiskiem. Pracę zapiszcie w swoim folderze pod nazwą pocztówka i prześlijcie ją  na maila klasowego do świąt wielkanocnych. Za pracę otrzymacie ocenę. Wysyłając nie zapomnijcie napisać przedmiot czyli Informatyka. Jeżeli ktoś nie ma komputera niech namaluje na kartce swoją pocztówkę lub wykona ją w inny sposób, a zdjęcie  prześle na maila klasowego. Życzę Spokojnych i Zdrowych Świąt Elżbieta Leszczyńska.

 

zadania domowe 03.04. 2020r.

ed. polonistyczna- Rozwijanie zdań

  • podręcznik s. 64 Przeczytaj wiersz „Kto? Co? Gdzie?” Odpowiedz na pytania ustnie. Polecenie 6 wykonaj w zeszycie.
  • ćwiczenia s. 51,53

ćwiczenia interaktywne- części mowy- https://learningapps.org/5847483

   ćwiczenia interaktywne- części mowy - https://learningapps.org/2018101

ed. przyrodnicza- Zwierzęta hodowlane

  • podręcznik s. 62-63 Przeczytaj tekst i odpowiedz ustnie na pytania.

Wykonaj doświadczenie z ćwiczenia 2. Możesz opisać je w zeszycie i wykonać rysunek do doświadczenia.

  • Ćwiczenia s. 50, 52 Wytnij sylwety ptaków hodowlanych s. 95. Pokoloruj według własnego pomysłu. Drób umieść w makiecie ze zwierzętami wiejskimi. Prześlij zdjęcie.

DLA CHĘTNYCH- podręcznik s. 66-67 Przeczytaj tekst. Odpowiedz na pytanie 1 s. 66 w zeszycie.

ed. matematyczna- Rozwiązywanie zadań tekstowych

  • podręcznik s. 65 Wykonaj samodzielnie wszystkie zadania. Możesz obliczenia wykonywać  w zeszycie.

Pozdrawiam gorąco,

Elżbieta Rojecka

zadania domowe 02.04.2020r.

ed. polonistyczna- O kurczaku Bossego.

  • podręcznik s. 60-61 Przeczytaj tekst opowiadania. Polecenia pod tekstem wykonaj ustnie.

Wykonaj ćwiczenie Sprawdź się!

  • ćwiczenia s. 48

Galeria zdjęć ptaków- http://www.scholaris.pl/resources/run/id/109424

 ćwiczenia interaktywne -temat 114: Które zwierzęta wylęgają się z jaj? - https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL3_ORE_V9_WIOSNA_3_3_24_114_p6

ed. polonistyczna- Ćwiczenia gramatyczno- ortograficzne

  • ćwiczenia s. 49 Wyrazy z polecenia 1 wyszukaj w słowniczku ortograficznym.

ed. matematyczna- Dodawanie i odejmowanie liczb jednocyfrowych do trzycyfrowych

  • Podręcznik s. 58-59 Wykonaj zadania ustnie.

Z zadania 2 s. 58 i zadania 2 s. 59 wybierz po cztery przykłady i zapisz w zeszycie.

Zadanie 7 s. 58 i 4 s. 59- dla chętnych.

 

Pozdrawiam gorąco,

Elżbieta Rojecka

zadania domowe 01.04.2020r.

ed. polonistyczna- Przygoda Lisy

  • podręcznik s. 52-53, 55 Przeczytaj wiadomości o Astrid Lindgren, autorce znanej książki Dzieci z Bullerbyn. Wykonaj polecenia ze strony 52.

Przeczytaj głośno tekst Dostałam jagniątko/s. 53, 55/. W zeszycie w kilku zdaniach opisz przygodę Lisy. 

Ćwiczenia interaktywne- Dzieci z Bullerbyn- http://www.scholaris.pl/resources/run/id/49630

Wykonaj ćwiczenie: Sprawdź się!

  • Ćwiczenia s. 46

ed. przyrodnicza- Zwierzęta hodowlane w Polsce

  • Podręcznik s. 56-57
  • Ćwiczenia s. 47

Zwierzęta hodowlane- tablica demonstracyjna- http://www.scholaris.pl/resources/run/id/10932

ed. techniczna- Ssaki hodowlane

  • Ćwiczenia s. 92-93 Wytnij sylwety zwierząt hodowlanych. Pokoloruj według własnego pomysłu.

Możesz stworzyć makietę gospodarstwa wiejskiego. /Ciąg dalszy makiety w tematach z 3 kwietnia. /

 

Pozdrawiam,

Elżbieta Rojecka

Witajcie Uczniowie! Szanowni Rodzice!

 

Dzisiaj rozpoczynamy omawianie piątego rozdziału w podręczniku pt. DAILY ROUTINE str. 58

 

Cel lekcji:

- poznajemy NAZWY CODZIENNYCH CZYNNOŚCI

 

1. Zaczynamy od słowniczka:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl

Kliknij na każdy obrazek i powtórz nazwę, jeśli potrzeba czynność powtórz, postaraj się zapamiętać

2. Teraz otwórz proszę podręcznik na str. 59, popatrz na obrazki w ćwiczeniu 1. W zeszycie przedmiotowym zapisz nazwy tych czynności. np. 1 – get up.

Przy wykonaniu tego ćwiczenia możesz skorzystać z następującego linku. Po kliknięciu na obrazek usłyszysz nazwę tej czynności.

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl

Uwaga! Moja wskazówka – zanim zapiszesz sprawdź w słowniczku.

3. Teraz przechodzimy do zeszytu ćwiczeń. Należy wykonać zadanie 1 str. 48.

Dla osób, które nie mają zeszytu ćwiczeń dołączam zdjęcie tej strony (można wydrukować lub wykonać zadanie w zeszycie do języka angielskiego np. numer i nazwa czynności ).

https://drive.google.com/open?id=1mEdU2ZF34_jiOCktvfYVhpviQuE_gdGC

5. Na koniec piosenka. Posłuchaj, powtórz poznane słownictwo.

https://www.youtube.com/watch?v=VlkJRzAwgd0

Dla osób chętnych: Po wysłuchaniu piosenki zapamiętaj nowe czynności, których do tej pory nie poznaliśmy.

 

Życzę miłej pracy!

Przypominam, że można skontaktować się ze mną przez maila klasowego. Proszę o informację na maila klasowego do poniedziałku 6 kwietnia, czy udało się wykonać wszystkie zadania.

 

Pozdrawiam

Monika Misijuk