Witam, przesyłam pracę na 03.04.2020r. i  na 06. 03. 2020r.

03.04.2020r.

ed. społeczna- układanie opowiadania na podstawie historyjki obrazkowej i tekstu "Przygoda na zakupach"

- podręcznik str.25 ćw.1- w zeszycie w linię zapisać zdania zgodnie z kolejnością wydarzeń w historyjce(zdania są pod historyjką), ułożyć i zapisać odpowiedź na ostatnie pytanie.

ed. polonistyczna- czytanie sylab, wyrazów i zdań z dwuznakiem "Sz, sz"

- podręcznik str.26- ustnie wykonać polecenia pod tekstem

- ćwiczenia str.18- przeczytać wspólnie z rodzicem tekst, ustnie odpowiedzieć na pytania do tekstu

ed. matematyczna- wprowadzenie pojęcia "grosz"

- podręcznik str.27- ćw.1,2 ustnie, podręcznik str.29- ćw.1,2,4 ustnie( proszę na podstawie monet złotowych i groszowych wytłumaczyć, że monety groszowe łączymy z groszowymi, złotowe do złotych, zapisujemy np.5zł 2gr)

- w zeszycie do matematyki zapisać:

Praca w domu 03.04.2020r.

1 grosz to 1 gr

Monety to 1gr, 2gr, 5gr, 1zł, 2zł, 5zł

Banknot to 10zł.

2gr<2zł, 5zł>5gr, 10gr<10zł

- pod spodem zapisać i wykonać obliczenia z podręcznika str.29 ćw.3

- ćwiczenia cz.4, str.21- zapisać obliczenia do ilustracji, zrobić zdjęcie i wysłać na klasowego maila do 06.04.2020r.(na ocenę)

06.04.2020r.

ed. polonistyczna- czytanie i pisanie dwuznaku "Sz,sz"

- podręcznik str.28- czytać tekst, ustnie odpowiedzieć na pytania do tekstu

- ćwiczenia str.20, kaligrafia str.39- ćwiczenia w pisaniu

- w zeszycie w linię zapisać

Praca w domu 06.04.2020r.

1 linijka małego "sz", pod spodem 1 linijka"Sz", niżej następujące wyrazy

gruszka, g-r-u-sz-k-a, g-r-u-s-z-k-a

mysz, m-y-sz, m-y-s-z

Szymon, Sz-y-m-o-n, S-z-y-m-o-n

ed.matematyczna- wprowadzenie liczby 13

- podręcznik str.36, ćw.1,2,3,4-ustnie

- ćwiczenia cz.4 str.26

- w zeszycie w kratkę zapisać

Praca w domu 06.04.2020r.

- narysować 10 kółek niebieskich i 3 czerwone, pod spodem zapisać 2 linijki liczby 13, niżej zapisać działania 10+3=13, 13-3=10, 13-10=3

ed.techniczna- wykonanie karty świątecznej z okazji Wielkanocy

Rozmowa na temat elementów występujących na kartach wielkanocnych. Kiedy i komu wysyłamy karty? Czego życzymy?(proszę skorzystać z podręcznika str.82 ćw.1,2, obejrzeć karty z poprzednich lat jeśli są takie w domu)

Wykonajcie kartę z okazji Wielkanocy według własnego pomysłu, zróbcie zdjęcie, wyślijcie na maila klasowego( na ocenę) oraz np. do babci, dziadka, cioci, kuzynów

wych. fizyczne- pokonywanie toru przeszkód- ustawcie tor przeszkód według własnego pomysłu, można wykorzystać krzesła, stół, łóżko, plastikowe butelki, kocyk.

Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia. Następne zadania zadam w poniedziałek na wtorek i środę, a potem......trochę wolnego, zbliżają się święta.