W dalszym ciągu powtarzamy nazwy przyborów szkolnych- używamy do tego kart obrazkowych wyciętych na poprzedniej lekcji.
Dzieci przypominają treść historyjki obrazkowej, poznanej na poprzednich zajęciach.
Podręcznik str.12, ćw.2- palcem dzieci łączą robaczka z wykonanym przez niego instrumentem muzycznym (historyjka z poprzedniej lekcji).
Piosenka "Are you ready?- słuchamy piosenki- podręcznik strona 12 ćwiczenie 3, nagranie:
Nagranie dostępne jest na stronie Macmillan.pl:
- Strefa ucznia
- Klasy 1-3
- Bugs Team1
- CD1
- Nagranie 1.18
Dzieci wskazują właściwą kartę gdy usłyszą nazwę przyboru szkolnego.
Ćwiczenia strona 9- zadanie 1
Proszę włączyć jeszcze raz nagranie 1.18, dzieci łączą przybory szkolne w takiej kolejności jak wymieniane są w piosence. Następnie dzieci nazywają połączone przybory.
Ćwiczenie 2- łączymy bohaterów ze stworzonymi przez nich instrumentami i przyborami z których zostały zrobione. Za każdym razem używamy innego koloru kredek.
Można pograć z dzieckiem wyciętymi kartami w Bingo lub inne zabawy utrwalające słownictwo.