Szanowni państwo i drodzy uczniowie.

Niektóre wiadomości od nauczyciela  mogą być w Spamie.

02.04.2020 r.

 Ed.polonistyczna

 T.Czytanie dalszej części rozdziału „Dostałam jagniątko” z książki Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn”.

  • Podręcznik s. 55

              - ćw. 1,2. – ustnie

  • Wykonaj "Sprawdź się" - ustnie
  • W zeszycie napisz opis ilustracji na s.55 odpowiadając na pytania:

                Opis ilustracji.

              - Kto i co się na niej znajduje?

              - Co oni robią?

              - Jak oni wyglądają?

              - W jakim są nastroju?

                      ( 4 zdania)

  • Zeszyt ćwiczeń- Cw. 1,2 s.46

 

 Ed. przyrodnicza –

  1. Gromadzenie informacji o zwierzętach hodowlanych w Polsce – ssaki.
  • Podręcznik s.56-57 – ustnie
  • Zwróć uwagę na:

              -  pojęcia: ssaki roślinożerne i ssaki wszystkożerne;

              - praca hodowcy zwierząt;

              - znaczenie hodowli zwierząt dla rozwoju przemysłu( korzyści).

              - praca lekarza weterynarii;

              - poszukaj odpowiedzi na pytanie :

                 Dlaczego np. kozy mają żółty klips w uchu?( dla chętnych)

                

                  ( dla chętnych)

 Ed.matematyczna

  1. Dodawanie liczb- jednocyfrowej do trzycyfrowej.
  • Podręcznik s.58

               - zad.1,2,3,4,5,6 ustnie; 7 – dla chętnych

              -  w zeszycie –zad. 2 – 6 przykładów sposobem Matematyczaka

Ed.techniczna

  1. Sylwety ptaków. Makieta gospodarstwa domowego.
  • Zeszyt ćw.- s.95

               - wytnij sylwety ptaków, pokoloruj według własnego pomysłu.

               -  zrób makietę gospodarstwa domowego wykorzystując  sylwety ssaków i ptaków.

  • Zdjęcie makiety proszę wysłać  na e-mail  klasy do – 06.04.2020 r.( poniedziałek)                                              Życzę miłej pracy.Pozdrawiam.Wychowawczyni.