Szanowni państwo i drodzy uczniowie.
Niektóre wiadomości od nauczyciela mogą być w Spamie.
02.04.2020 r.
Ed.polonistyczna
T.Czytanie dalszej części rozdziału „Dostałam jagniątko” z książki Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn”.
- Podręcznik s. 55
- ćw. 1,2. – ustnie
- Wykonaj "Sprawdź się" - ustnie
- W zeszycie napisz opis ilustracji na s.55 odpowiadając na pytania:
Opis ilustracji.
- Kto i co się na niej znajduje?
- Co oni robią?
- Jak oni wyglądają?
- W jakim są nastroju?
( 4 zdania)
- Zeszyt ćwiczeń- Cw. 1,2 s.46
Ed. przyrodnicza –
- Gromadzenie informacji o zwierzętach hodowlanych w Polsce – ssaki.
- Podręcznik s.56-57 – ustnie
- Zwróć uwagę na:
- pojęcia: ssaki roślinożerne i ssaki wszystkożerne;
- praca hodowcy zwierząt;
- znaczenie hodowli zwierząt dla rozwoju przemysłu( korzyści).
- praca lekarza weterynarii;
- poszukaj odpowiedzi na pytanie :
Dlaczego np. kozy mają żółty klips w uchu?( dla chętnych)
( dla chętnych)
Ed.matematyczna
- Dodawanie liczb- jednocyfrowej do trzycyfrowej.
- Podręcznik s.58
- zad.1,2,3,4,5,6 ustnie; 7 – dla chętnych
- w zeszycie –zad. 2 – 6 przykładów sposobem Matematyczaka
Ed.techniczna
- Sylwety ptaków. Makieta gospodarstwa domowego.
- Zeszyt ćw.- s.95
- wytnij sylwety ptaków, pokoloruj według własnego pomysłu.
- zrób makietę gospodarstwa domowego wykorzystując sylwety ssaków i ptaków.
- Zdjęcie makiety proszę wysłać na e-mail klasy do – 06.04.2020 r.( poniedziałek) Życzę miłej pracy.Pozdrawiam.Wychowawczyni.